جديدة المنزلة
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 اخيرا العيش دخل البلد ياأولاد

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
abotreka
جديداوى متألق


عدد الرسائل : 141
العمر : 41
تاريخ التسجيل : 14/12/2007

مُساهمةموضوع: اخيرا العيش دخل البلد ياأولاد   الخميس 03 أبريل 2008, 6:05 pm

انا متأكد من كلام حسام ان الازمه دى مفتعله لغرض اخر

وربنا يسترعلى رأى عطا

لكن الاهم ان العيش اتوزع يوم الخميس 3/4/2008 فى منافذ (محلات البقاله)متكيس ومحترم
لكن للاسف كانت فيه ناس معارضه فكرة التوزيع وبالفعل راحت مجلس مدينة المنزله لعرقلة المشروع فى القريه بتاعتنا وللاسف انهم مننا
لكن فيه واحد بس هو اللى سعى فى الموضوع وبذل جهد كبير علشان يتنفذ
تتصوروا واحد بس وانا اعلم بكده وعلى استعداد لمواجهة اى شخص يقول غير كده
والشخص ده عمل اللى المحليات ماقدرتش تعمله ولا حتى النايب بتاعنا ولا كل من يدعى انه مسئول فى القريه جاب العيش من خارج القريه لان فرن البلد متوقف ووزعه فى البلد
وياما كان الفرن بيتوقف قبل كده والحصه كانت بتتخبز بره البلد وتتوزع وماكانش حد يقدر يجيبها علشان يوزعها فى البلد
واخيرا اوجه شكرى الخاص لذلك الشخص النشيط على مجهوده فى ذلك العمل الخارق
نعم خارق لاننا نعانى من ازمه حقيقيه بل تعيشها مصر بأكملها فى اهم اساسيات الحياه رغيف العيش
هل تعرفون من هو ذلك الشخص للاسف الكثير منا هاجمه عندما اصبح رئيس مجلس ادارة مركز الشباب بالقريه
واتهمه باتهامات قبل ان يقترب منه وقبل ان يعطيه الفرصه والوقت كى نرى ماذا سيفعل بالمنصب الجديد


اكيد الكل عرف من هو
انه محمد الاسمر اسماعيل

ورجاء مساندته كى يفعل ما هو صالح للقريه التى نعيش بها

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
diaa badawy
جديداوى مخلص
avatar

عدد الرسائل : 301
تاريخ التسجيل : 12/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: اخيرا العيش دخل البلد ياأولاد   الجمعة 04 أبريل 2008, 9:44 am

كل الشكر والتقدير الى رئيس مجلس ادارة النادى استاذ / محمد اسمر
وكل اعضاء مجلس الادارة وكل من ساهم فى هذا الموضوع
وهو مشروع متميز جدا يضمن حق الجميع فى رغيف العيش


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حسام الدين الأمير
جديداوى مبدع
avatar

عدد الرسائل : 185
العمر : 42
تاريخ التسجيل : 29/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخيرا العيش دخل البلد ياأولاد   الجمعة 04 أبريل 2008, 12:11 pm

هههههههههههه شكلك يا وليد هتودينا في داهيه
الحمد لله ان الازمة بدأت تنفرج وربنا يعين كل اللي بينوي يعمل خير
لكن ليه حصة الدقيق بتاعت فرن البلد كانت بتتخبز وتتوزع بره البلد؟؟؟!!!!!!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
diaa badawy
جديداوى مخلص
avatar

عدد الرسائل : 301
تاريخ التسجيل : 12/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: اخيرا العيش دخل البلد ياأولاد   الجمعة 04 أبريل 2008, 12:48 pm

لان الفرن كان موقوف لاسباب لا نعلمها ولسه هيشتغل كمان يومين
الا فى الكويت ازمة عيش ولا ايه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عطا درغام
Admin
avatar

عدد الرسائل : 3772
العمر : 47
تاريخ التسجيل : 15/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخيرا العيش دخل البلد ياأولاد   الجمعة 04 أبريل 2008, 1:53 pm

الأزمة عندنا بس ........حتي تمتليء كروش أصحاب الضمائر الميتة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://gideda.ahlamontada.com/profile.forum?mode=editprofile&
محمد عزت هلال
Admin
avatar

عدد الرسائل : 1450
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 10/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: اخيرا العيش دخل البلد ياأولاد   الجمعة 04 أبريل 2008, 3:05 pm

بس على فكرة يا أستاذ وليد النائب بتاعنا هيزودلنا حصة الدقيق للضعف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://gideda.ahlamontada.com
abotreka
جديداوى متألق


عدد الرسائل : 141
العمر : 41
تاريخ التسجيل : 14/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: اخيرا العيش دخل البلد ياأولاد   الجمعة 04 أبريل 2008, 5:52 pm

امتى يامحمد من اول الفرن مابدأ والعيش مش مكفى البلد وكان فيه ناس بترجع من عند الفرن من غير ماتاخد عيش وانا رجعت اكتر من مره هو فين بقى النايب من اول الفرن ماإتفتح

وسمعنا الكلام ده كتير امتى هايعمل حاجه للبلد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد عزت هلال
Admin
avatar

عدد الرسائل : 1450
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 10/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: اخيرا العيش دخل البلد ياأولاد   السبت 05 أبريل 2008, 1:40 am

قريب إن شاء الله وبكره أفكرك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://gideda.ahlamontada.com
عطا درغام
Admin
avatar

عدد الرسائل : 3772
العمر : 47
تاريخ التسجيل : 15/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخيرا العيش دخل البلد ياأولاد   السبت 05 أبريل 2008, 6:09 am

آدينا مستنيين للدورة الحاية................!!!!!!!!!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://gideda.ahlamontada.com/profile.forum?mode=editprofile&
abotreka
جديداوى متألق


عدد الرسائل : 141
العمر : 41
تاريخ التسجيل : 14/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: اخيرا العيش دخل البلد ياأولاد   السبت 05 أبريل 2008, 9:18 am

باين كده ياعطا لسه لما ياخد وضعه ويبقى ليه معارف واتصالات وده يعنى

وبعدين يتقلش مثلا لاقدر الله ونبقى احنا الضحيه دخل النايب خرج النايب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
diaa badawy
جديداوى مخلص
avatar

عدد الرسائل : 301
تاريخ التسجيل : 12/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: اخيرا العيش دخل البلد ياأولاد   السبت 05 أبريل 2008, 10:46 am

للعلم فعلا الحصة هتزيد للضعف واللى بيجرى فى الموضوع ده هو النائب / مجدى الامير
وده كلام ناس مقربة منه .
والايام الجايه هتثبت كده

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عطا درغام
Admin
avatar

عدد الرسائل : 3772
العمر : 47
تاريخ التسجيل : 15/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخيرا العيش دخل البلد ياأولاد   السبت 05 أبريل 2008, 10:56 am

ياعم ضياء الطحن هو المطلوب وليس الجعجعة...............جعجعنا كثيرا ولا يبقي إلا أن نري طحنا...................حتي لا ينطبق علينا المثل القائل (نسمع جعجعة ولا نري طحنا)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://gideda.ahlamontada.com/profile.forum?mode=editprofile&
محمد عبد المنعم
جديداوى نشيط
avatar

عدد الرسائل : 63
العمر : 28
الموقع : www.etqm.yoo7.com
العمل/الترفيه : رقابىquality
تاريخ التسجيل : 05/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخيرا العيش دخل البلد ياأولاد   السبت 05 أبريل 2008, 11:10 am

شكرا على الموضوع الجامدمع ان العيش مش مشكلة بالنسبة لينا انا اقصد نفسى لاكن ان شاء اللة البلد بينصلح الحال فيها والناس بتوع الفرن بتاع البلد نفسهم يطلعو العيش للبلد كلها لاكن علاشان البلد ينصلح الحال فيهالازم الناس تتمدين ويكونو منظمين وعلى راى برايز العيب مش فينا العيب فى النظام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.tkne.net
محمد حبيب يوسف
جديداوى نشيط
avatar

عدد الرسائل : 64
تاريخ التسجيل : 20/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: اخيرا العيش دخل البلد ياأولاد   الأحد 06 أبريل 2008, 5:05 am

شكر خاص لكل من ساهم فى حل هذه الازمه .ونتمنى ان تنتهى .وعلى فكره توزيع العيش حاليا افضل بكثير من الاول بمعنى ان العيش يصلك عند بيتك افضل من توزيعه على الافران ومره اخرى الف شكر لكل من ساهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عطا درغام
Admin
avatar

عدد الرسائل : 3772
العمر : 47
تاريخ التسجيل : 15/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخيرا العيش دخل البلد ياأولاد   الأحد 06 أبريل 2008, 7:20 am

زغرطوا ياولاد مشكلة العيش اتحلت .................عقبال فلسطين...........!!!!!!!!!!!!1
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://gideda.ahlamontada.com/profile.forum?mode=editprofile&
عطا درغام
Admin
avatar

عدد الرسائل : 3772
العمر : 47
تاريخ التسجيل : 15/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخيرا العيش دخل البلد ياأولاد   الأحد 06 أبريل 2008, 7:22 am

شكرا للي زرع وشكرا للي طحن وشكرا للي نخل وشكرا للي خبزوشكرا للي كيس وشكراللي وزع وشكرا للي أكل ...........وشكر ........وشكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://gideda.ahlamontada.com/profile.forum?mode=editprofile&
محمد عزت هلال
Admin
avatar

عدد الرسائل : 1450
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 10/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: اخيرا العيش دخل البلد ياأولاد   الأحد 06 أبريل 2008, 8:26 am

قصدك ايه بقى بكلمة شكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://gideda.ahlamontada.com
عطا درغام
Admin
avatar

عدد الرسائل : 3772
العمر : 47
تاريخ التسجيل : 15/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخيرا العيش دخل البلد ياأولاد   الأحد 06 أبريل 2008, 11:08 am

قصدي أيه يعني .............محمد حبيب عاوزنا نشكر فبشكر كل اللي ساهموا............ولا نموت من الجوع ونكون شهداء رغيف العيش..................!!!!!!!!!!!!!!!
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://gideda.ahlamontada.com/profile.forum?mode=editprofile&
abotreka
جديداوى متألق


عدد الرسائل : 141
العمر : 41
تاريخ التسجيل : 14/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: اخيرا العيش دخل البلد ياأولاد   الأحد 06 أبريل 2008, 2:19 pm

عطا أحمد درغام كتب:
قصدي أيه يعني .............محمد حبيب عاوزنا نشكر فبشكر كل اللي ساهموا............ولا نموت من الجوع ونكون شهداء رغيف العيش..................!!!!!!!!!!!!!!!
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
سبقتنى فى الرد ياأخ عطا على محمد حبيب

هو عايز يقول ايه من خلال مشاركته اكيد انت فاهمنى ولا ايه لو مش فاهمنى كلمنى اوكى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حسام الدين الأمير
جديداوى مبدع
avatar

عدد الرسائل : 185
العمر : 42
تاريخ التسجيل : 29/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخيرا العيش دخل البلد ياأولاد   الأحد 06 أبريل 2008, 3:45 pm

من لا يشكر الله لا يشكر الناس


ليس بالفاضل في نفسه من ينكر الفضل على أهله
فلو كان ذا فضل لما أنكر الفضل على ربه




تم التعديل بواسطة الادارة وحذف تعديلك ياحسام ومشكوووووووووووور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
اخيرا العيش دخل البلد ياأولاد
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات جديدة المنزلة :: الجديدة أون لاين :: منتدى قهوة المناصرة-
انتقل الى: