جديدة المنزلة
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلقائمة الاعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 عشرين جمله 95% من شباب مصر بيقولوها للبنات

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
أحمد سليمان الحواوشي
جديداوى نشيط


عدد الرسائل : 95
العمر : 22
الموقع : WWW.MY EGE.COM
تاريخ التسجيل : 07/12/2008

مُساهمةموضوع: عشرين جمله 95% من شباب مصر بيقولوها للبنات   الثلاثاء 14 يوليو 2009, 6:22 am

--------------------------------------------------------------------------------

jocolor afro alien affraid عشرين جمله 95% من شباب مصر بيقولوها للبنات


حبيبتى انتى عارفه انا مش بحب حركات الشباب الطايش انا اصلا مبكلمش بنات
(وتلاقيه يعرف طوب الارض )

2-يااااه ياحبيبتى انا حاسس انى اعرفك من زمان
(وهوا تلاقيه متلخبط بينها وبين بنت كان يعرفها قبل كده)

3- حاسس ان فيكى حاجه غريبه غير كل البنات
(اكنها مثلا بتمشى على ايديها ورجليها )

4-انا حاسس ان فى شبه كبير بين افكارى و افكارك احنا اكيد
مخلوقين لبعض
(اكيد دى البنت رقم 100 اللى بيقولها كده
وكأًن كل بنات الدنيا مخلوقين عشانه)

5- حبيبتى انتى اول حب فى حياتى وانا حاسس انى اتولدت يوم ماقبلتك
(على أساس ان والدته كانت حامل فيه 20 سنه وولدته قبل مايقابلها بيومين )

6-يااه يا حبيبتى انتى تؤمرى وانا انفذ اللى انتى عايزاه اجبهولك
(فى المشمش)

7-حبيبتى الطقم اللى انتى لبساه ده تحفه بس متلبسهوش تانى عشان بتبقى حلوه وانا بغيييييير بغيييييييييير
(طبعا فاهمين الحركات دى تلاقيه مش عاجبه اساسا)

8-هكلم باباكى اول ماكًون نفسى
(موووووووووووت يا حمااااااااااار)

9-عايز اشوفك كل يوم كل ساعه كل ثانيه
(عشان اصحابه يتأكدو انها حلوه)

10 حبيبتى افتكرى دايما انى لما بحب بحب بجد وانا حبيتك بجد من اول ماشوفتك وكنت بدور عليكى من زمااااااان (بففففففففف الاسطوانه المشروخه)

11-انا علاقتى بيكى محدش يعرفها غيرى و غيرك و ربنا لانك بقيتى كل خصوصياتى
(يعنى يا دوب اللى يعرفو اخواته و اصحابه و جرانه وقاريبه وصحاب صحابه.....الخخخخ)

12-معلش ياحبيبتى مش هقدر اعدى عليكى بالعربيه النهارده علشان هيا فى التوكيل
(طبعا عارفين شويه الفشخرة دول وهوا اساسا ماعندوش عربيه و اكيد ماعرفش يزوغ بعربيه باباه )

13- ياحبيبتى انتى بتتكلمى فى أيه انا كل عطورى من فرنسا
( ايوه زغلل عنيها ياواد)

14-ياه لما بشوف رقمك على الموبيل قلبى بيتنفض (طبعا من الخضه انها تكون فأسته)

15-فلان قالى اديله رقمك بس انا قلتله اقتلنى قبل ماتاخد رقها منى
(ياااااه على التضحيه وهى ياعينى رقمها مع مخاليق ربنا كلهم)

16-حبيبتى عايز صورتك عشان قبل مانام اشاهد فى جمالك واحطها تحت المخده
(لا وهو الصادق عشان لما يتخانقو يهددها بيها)

17-اسف يا حبيبتى امبارح مقدرتش اكلمك كنت مشغوووول فى المذاكره
(قصده معهوش فلوس او مشغول مع واحده تانيه)

18-اسف يا حبيبتى انى مقدرتش اجى فى المعاد امبارح كان عندى ظروف صعبه
(معزور الولد افتكر معاد البنت التانيه اللى بقاله 3 اسابيع مأجله)

19-عارفه يا حبيبتى انا طول الليل منمتش قاعد بفكر فيكى
(بس على ميين ترد عليه تقوله اومال مين اللى كان نايم و مبيردش على التليفون؟ بس كالعاده الرد جاهز............ياااه انتى تقصدى الخمس دقايق اللى نمتهم دوول؟دول من كتر التفكير فيكى جالى غيبوبه)

20-عارفه يا حبيبتى انا اصلا مش بفتح الماسنجر الا لما بتكونى موجوده اصلاالنت من غيرك ما يسواش
(يقصد مش بيفتح البلوك عنها الا اما تكون هيا بس الى اون لين عنده)




[size="4"]عشر جمل جداد الولد بيقولهم للبنت بس لما يزهق منها وينفصل عنها لما يشوف واحده احلى منها



1- حبيبتى انا ماستهلكيش
(هيييه وهوا ده حال الدنيا , الولد بيضحى علشان الدكتور قالوه هاتموت الاسبوع الى جاى فامش لازم يعذبها معاه )

2- انا بعمل كده علشانك انتى
( ايوه ماحنا عارفين باباها قالو لو ماسبتهاش هاحرمها من الميراث )


3- انا مش عاوزك تزعلى مينى
(يارااااجل وانت لما تسبها هاتعمل فرح وتدبح عجلين يعنى ؟!لا والنبى هاتزغرد لولولولى الواد سابنى انا فرحانه )

4- انا هاهاجر ومش عارف هارجع امتى
(طب ماتخدها معاك يامعلم ولا هيا حجج وخلاص)

5- أنا مانفعش ارتبط بواحده مشيت معاها
(ياراجل ان شاء الله ربنا هايكرمك وترتبط بوحده مشيت مع نص شباب شبرا ومصر القديمه كمان )

6- انتى احسن حد عرفته فى حياتى بس مش هاينفع نكمل
( ترد هيا بقى وهيا بتعيط ئهئ ئهئ ئهئ ليه ليه ليه .. يقولها علشان خطرى انا ماستحملش دموعك ... وبرده مايقولهاش)

7- انتى اكتر حد حبيته فى حياتى بس برده زى ماقولتلك مش هاينفع نكمل
(لا تعليق)

8- حبيبتى انا اكتشفت ان مافيش مابينا حاجه متشابهه
(لأ بجد....بألو سنتين ماشى معاها وبعدين لسه مكتشف ده , الظاهر عليه كان بيكتشف مقبرة جديده فى اسوان ولا حاجه)

10- والله ياحببتى انا مش وحش وبلعب بمشاعر البنات زى مانتى فاكرة بس هوا ده نصيبنا
(لا ماهو واضح)

وده صحيح بيحصل كتير
منقول للعلم





[center][scroll]


عدل سابقا من قبل أحمد سليمان الحواوشي في الأربعاء 22 يوليو 2009, 1:53 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أحمد سليمان الحواوشي
جديداوى نشيط


عدد الرسائل : 95
العمر : 22
الموقع : WWW.MY EGE.COM
تاريخ التسجيل : 07/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: عشرين جمله 95% من شباب مصر بيقولوها للبنات   الثلاثاء 14 يوليو 2009, 6:25 am

أرجوالرد من الأعضاء من أجل احياء المنتدى وبث الحركه والنشاط وان تعود له
صولته مره اخره
وشكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ضى القمر
جديداوى متألق


عدد الرسائل : 149
العمر : 29
الموقع : http://www.perfspot.com/groups/lave211
تاريخ التسجيل : 19/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: عشرين جمله 95% من شباب مصر بيقولوها للبنات   الأحد 19 يوليو 2009, 1:50 pm

مشكوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووور
Embarassed I love you Embarassed I love you Embarassed I love youEmbarassed I love you Embarassed
بس الى بيحب بجد
مبيفكرش فى الكلام وهوا طالع منه
بيبقا طالع من القلب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.perfspot.com/groups/lave211
ابن البلد
جديداوى نشيط


عدد الرسائل : 30
العمر : 22
العمل/الترفيه : طالب ثانـــــــــــــوى
تاريخ التسجيل : 15/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: عشرين جمله 95% من شباب مصر بيقولوها للبنات   الثلاثاء 21 يوليو 2009, 5:30 pm

اود ان اشكرك بشدة يا اخ احمد ولكن اود ان اوجه للساده القراء الاعضاء والزوار
ان من يعرف زللك الكلام الناعم المعسول لابد انه قد عاش في قصة حب لفترة من الزمن واستخدم هزا الكلام المعسول في التعبير عن مشاعره الجياشه تجاه حبيبته للعب بافكارها ولكن اعتقد ان هزا الكلام مكرر وليس فيه من ابداع او من جديد ولكن السؤال الزى يطرح نفسه كيف عرف هزا الصبي هزا الكلام الزى يسبق سنه بمراحل
هل عاش قصة حب من قبل ونحن لانعرف؟
ولكن كل معلوماتي عن هزا الفتي انه ليس عاطفي ولا رومانسي بالمرةولم يعش في قصة حب من قبل ولكن ربما عاشها وانا لم اعرف بالمرة
ام اقتبس هز
ا الكلام من شاب يعرفه؟
من السهل اقتباس الكلام من الشباب او القراءة عنه ولكن من الصعب انا يجد الفتاة التي تقبله وتناسبه
ولكن اود ان اشكره علي مجهوده وننتظر المزيد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أحمد سليمان الحواوشي
جديداوى نشيط


عدد الرسائل : 95
العمر : 22
الموقع : WWW.MY EGE.COM
تاريخ التسجيل : 07/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: عشرين جمله 95% من شباب مصر بيقولوها للبنات   الثلاثاء 21 يوليو 2009, 5:51 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههه

أضحكنى كلامك يا باسم يا بسام والذى تدخل بأسم مستعار وهوا ابن البلد
أحب أن أقول لك أنك فهمت الموضوع خطأ ولم تستوعبه لأنك حديثى العهد
ولأ تفكه شىء فى أمور الكتابه
والدليل على ذلك من عنوان الكتابه الذى أستوعبته بطريقه سيأه
لأنى عارف ان مخك وحش أخره يتفرج على عمر وسلمى هههههههههههههههه


وبعدين عنوان الموضوع
عشرين جمله 95% من شباب مصر بيقولوها للبنات
مش أنا يأبو مخ وحش ههههههههههههههههههههههههههه
لسها مبتدأ فى الكتابه
من الصعب أنك تستوعب أيلى أنا كتبه
ورجاء منك أن تقرأ عنوان الموضوع بطريقه صحيحه
مع تمنياتى لك بتفتيح مخك يا باسم يا بسام
يا ابن البلد ههههههههههههههههههههه
ومأعتقدش أنك تغدر تنكر انك ابن البلد
مبتدئى
وفى النهايه أشكرك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ابن البلد
جديداوى نشيط


عدد الرسائل : 30
العمر : 22
العمل/الترفيه : طالب ثانـــــــــــــوى
تاريخ التسجيل : 15/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: عشرين جمله 95% من شباب مصر بيقولوها للبنات   الأربعاء 22 يوليو 2009, 12:40 pm

اولا اود ان اعرفك انه ليس من العيب ان اشترك في هزا المنتدى باسم مستعار علي سبيل المثال ابن البلد حيث انه ليس متخفيا ومن السهل التعرف علي هزه الشخصية من خلال البيانات الخاصة بالعضو والصورة الموضوعة وخصوصا انه في البيانا ت كلمه طالب ثانوى والعمر 15 سنة فانا اعتقد انه لايوجد حد بالثانوى اشترك بالمنتدى وكتب مواضيع عدة
ولكن----------------------
اود ان استنقدك علي ماعلقت علي كتابتي واستوعابي للموضوع بشكل خاطئ اولا

انا كتيت في ميساق ما اعرفه عن فتي لم يتجاوز من العمر 15 عام ويتدخل ويكتب في موضوع اكبر من سنه بمراحل اعتقد انه لم يدخل عضو في المنتدى كبير السن وكتب مثل ما كتبته انت اليس هزا يجعل الانسان يندهش ويعلق ويكتب وجهة نظره ويكتب الحقيقة التي تضايق الاخرين
ولكن اعتقد انني كتبت الرد في ميساقه الصحيح ولكن من قراه وعلق عليه ليس يملك التفكير الصحيح الزى يجعله يكتب موضوعات ويناقشها
وبعدين اود ان اوضح لك انه ليس من العيب والخطئ الاشتراك في المنتدى حديثا وهزا لا يدل علي ان المشترك لا يفقه شيئ مثلما قلت و انه ليس كل شئ بالقدامه والتدريب الكثير مثلك ولكن بالعقليه المستنيرة والكلام الصواب والمواضيع التي لا يقبل علي قرائتها الا الراسخون في العلم فانا اعتقد ان مواضيعك لم يقراها احد الا وقال وعلق عليها مواضيع تافهــــــــــــــــــه وهزه ليست وجهة نظرى انا فقط ولكن كثير من الناس علقوا عليها بزللك الكلام وفي الختام اود ان اقول للك انه من الاخلاق والزوق العام احترام وجهات نظر واراء الاخرين هزا من سمات الناس اهل العلم والاخلاق
واخيرا كيف يا استاز احمد يا ابو الاصل والقدامة ونحن المبتدون ان تقول عليا زا مخ زنخ
وانت تملك من العمر15سنه وتكتب علي هو هــــــــــــــــوا كيف زللك؟
وتكتب علي تفقه تفـــــــــــــــكه كيف زللك ؟
وايضا تكتب علي سيئه سيـــــــــــــاءه كيف زلك؟
وهناك ايضا كلمة تغدر مامعنى هزه الكلمة انحن جالسين علي الجسر مثلما يقول المثل الشعبي
وبعدين هناك الفاظ عدة سيئة مثل مخك وحش وتفتيح المخ
طب وفي كلمة اسمها مبتدا تكتب هكزا مبتدئ
اليس هزا بلغة عربيه جديدة لا نعرفها؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هل من معلق ليواجهني
وفي الختام السلام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ابن البلد
جديداوى نشيط


عدد الرسائل : 30
العمر : 22
العمل/الترفيه : طالب ثانـــــــــــــوى
تاريخ التسجيل : 15/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: عشرين جمله 95% من شباب مصر بيقولوها للبنات   الأربعاء 22 يوليو 2009, 12:48 pm

أحمد سليمان الحواوشي كتب:
--------------------------------------------------------------------------------

jocolor afro alien affraid عشرين جمله 95% من شباب مصر بيقولوها للبنات


حبيبتى انتى عارفه انا مش بحب حركات الشباب الطايش انا اصلا مبكلمش بنات
(وتلاقيه يعرف طوب الا فاهمين الحركات دى تلاقيه مش عاجبه اساسا)

8-هكلم باباكى اول ماكًون نفسى
(موووووووووووت يا حمااااااااااار)

9-عايز اشوفك كل يوم كل ساعه كل ثانيه
(عشان اصحابه يتأكدو انها حلوه)

10 حبيبتى افتكرى دايما انى لما بحب بحب بجد وانا حبيتك بجد من اول ماشوفتك وكنت بدور عليكى من زمااااااان (بففففففففف الاسطوانه المشروخه)

11-انا علاقتى بيكى محدش يعرفها غيرى و غيرك و ربنا لانك بقيتى كل خصوصياتى
(يعنى يا دوب اللى يعرفو اخواته و اصحابه و جرانه وقاريبه وصحاب صحابه.....الخخخخ)

12-معلش ياحبيبتى مش هقدر اعدى عليكى بالعربيه النهارده علشان هيا فى التوكيل
(طبعا عارفين شويه الفشخرة دول وهوا اساسا ماعندوش عربيه و اكيد ماعرفش يزوغ بعربيه باباه )

13- ياحبيبتى انتى بتتكلمى فى أيه انا كل عطورى من فرنسا
( ايوه زغلل عنيها ياواد)

14-ياه لما بشوف رقمك على الموبيل قلبى بيتنفض (طبعا من الخضه انها تكون فأسته)

15-فلان قالى اديله رقمك بس انا قلتله اقتلنى قبل ماتاخد رقها منى
(ياااااه على التضحيه وهى ياعينى رقمها مع مخاليق ربنا كلهم)

16-حبيبتى عايز صورتك عشان قبل مانام اشاهد فى جمالك واحطها تحت المخده
(لا وهو الصادق عشان لما يتخانقو يهددها بيها)

17-اسف يا حبيبتى امبارح مقدرتش اكلمك كنت مشغوووول فى المذاكره
(قصده معهوش فلوس او مشغول مع واحده تانيه)

18-اسف يا حبيبتى انى مقدرتش اجى فى المعاد امبارح كان عندى ظروف صعبه
(معزور الولد افتكر معاد البنت التانيه اللى بقاله 3 اسابيع مأجله)

19-عارفه يا حبيبتى انا طول الليل منمتش قاعد بفكر فيكى
(بس على ميين ترد عليه تقوله اومال مين اللى كان نايم و مبيردش على التليفون؟ بس كالعاده الرد جاهز............ياااه انتى تقصدى الخمس دقايق اللى نمتهم دوول؟دول من كتر التفكير فيكى جالى غيبوبه)

20-عارفه يا حبيبتى انا اصلا مش بفتح الماسنجر الا لما بتكونى موجوده اصلاالنت من غيرك ما يسواش
(يقصد مش بيفتح البلوك عنها الا اما تكون هيا بس الى اون لين عنده)




[size="4"]عشر جمل جداد الولد بيقولهم للبنت بس لما يزهق منها وينفصل عنها لما يشوف واحده احلى منها



1- حبيبتى انا ماستهلكيش
(هيييه وهوا ده حال الدنيا , الولد بيضحى علشان الدكتور قالوه هاتموت الاسبوع الى جاى فامش لازم يعذبها معاه )

2- انا بعمل كده علشانك انتى
( ايوه ماحنا عارفين باباها قالو لو ماسبتهاش هاحرمها من الميراث )


3- انا مش عاوزك تزعلى مينى
(يارااااجل وانت لما تسبها هاتعمل فرح وتدبح عجلين يعنى ؟!لا والنبى هاتزغرد لولولولى الواد سابنى انا فرحانه )

4- انا هاهاجر ومش عارف هارجع امتى
(طب ماتخدها معاك يامعلم ولا هيا حجج وخلاص)

5- أنا مانفعش ارتبط بواحده مشيت معاها
(ياراجل ان شاء الله ربنا هايكرمك وترتبط بوحده مشيت مع نص شباب شبرا ومصر القديمه كمان )

6- انتى احسن حد عرفته فى حياتى بس مش هاينفع نكمل
( ترد هيا بقى وهيا بتعيط ئهئ ئهئ ئهئ ليه ليه ليه .. يقولها علشان خطرى انا ماستحملش دموعك ... وبرده مايقولهاش)

7- انتى اكتر حد حبيته فى حياتى بس برده زى ماقولتلك مش هاينفع نكمل
(لا تعليق)

8- حبيبتى انا اكتشفت ان مافيش مابينا حاجه متشابهه
(لأ بجد....بألو سنتين ماشى معاها وبعدين لسه مكتشف ده , الظاهر عليه كان بيكتشف مقبرة جديده فى اسوان ولا حاجه)

10- والله ياحببتى انا مش وحش وبلعب بمشاعر البنات زى مانتى فاكرة بس هوا ده نصيبنا
(لا ماهو واضح)

وده صحيح بيحصل كتير





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ابن البلد
جديداوى نشيط


عدد الرسائل : 30
العمر : 22
العمل/الترفيه : طالب ثانـــــــــــــوى
تاريخ التسجيل : 15/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: عشرين جمله 95% من شباب مصر بيقولوها للبنات   الأربعاء 22 يوليو 2009, 12:53 pm





اشكــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرك بشدة





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أحمد سليمان الحواوشي
جديداوى نشيط


عدد الرسائل : 95
العمر : 22
الموقع : WWW.MY EGE.COM
تاريخ التسجيل : 07/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: عشرين جمله 95% من شباب مصر بيقولوها للبنات   الأربعاء 22 يوليو 2009, 1:58 pm

بص يأبو العقل والمفهوميه
مهوا أيلى ينقض فى المنتدى يبأه كانه بيغلت
ثانيا فيه حاجه بتدل على كلامى ده لما أنا قلت أن مخك زنخ وهو
أن فى الأخر خالص كتبت أن الموضوع منقول
أظن بالوقتى أنتاعرفت ان مخك زنخ وأعذرنى مره أخره فأنتا أطرتنىالى أن أقول
ذلك
والدليل لا يكذب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
عشرين جمله 95% من شباب مصر بيقولوها للبنات
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات جديدة المنزلة :: المنتديات العامة :: المنتدى العام-
انتقل الى: